14 February 2008, 22:06
Ik weet het niet meer.... :-[
Ik heb die auto 8 jaar geleden gekocht in (bijna) concoursstaat (voor de hoofdprijs uiteraard :-X )
Ik heb er een complete fotoreportage bij van de nieuwbouw van de motor.
Het blok en alles wat er in zit en omheen hangt is/was hagelnieuw.
Blok is tot het laatste schroefje uitelkaar geweest, nieuwe zuigers/nokkenas etc, ect.
Alles opgebouwd door een erkend bedrijf, inclusief de slangenboel/gasinstallatie etc, etc.
en altijd in onderhoud geweest bij Smeekens in Ulvenhout (ook geen onbekende in Ama-land)
Sindsdien 30.000km gereden.
Pas sinds enige tijd begin ik aardigheid te krijgen in zelf sleutelen aan mijn Ama en begin alles ook wat te snappen, alleen
nu krijg ik dus in de gaten dat het waarschijnlijk allemaal niet klopt onder de kap ???
Ik ga nog eens in de boeken duiken en onder de motorkap.
Wordt vervolgd......
@ Marc/Frans: welke 2 slangen gaan dan de verkeerde kant op? :-X
Ik heb die auto 8 jaar geleden gekocht in (bijna) concoursstaat (voor de hoofdprijs uiteraard :-X )
Ik heb er een complete fotoreportage bij van de nieuwbouw van de motor.
Het blok en alles wat er in zit en omheen hangt is/was hagelnieuw.
Blok is tot het laatste schroefje uitelkaar geweest, nieuwe zuigers/nokkenas etc, ect.
Alles opgebouwd door een erkend bedrijf, inclusief de slangenboel/gasinstallatie etc, etc.
en altijd in onderhoud geweest bij Smeekens in Ulvenhout (ook geen onbekende in Ama-land)
Sindsdien 30.000km gereden.
Pas sinds enige tijd begin ik aardigheid te krijgen in zelf sleutelen aan mijn Ama en begin alles ook wat te snappen, alleen
nu krijg ik dus in de gaten dat het waarschijnlijk allemaal niet klopt onder de kap ???
Ik ga nog eens in de boeken duiken en onder de motorkap.
Wordt vervolgd......
@ Marc/Frans: welke 2 slangen gaan dan de verkeerde kant op? :-X
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)