14 February 2008, 19:01
Als je een paar Volvo's aan stukken gezaagd hebt ga je er vanzelf iets van leren. Een paar keer stilstaan langs (op) de weg helpt ook.
Kijk eens naar de hardware, als je de B18 vuldop hebt (zit een vlamdover in) en het B18 eitje (zit een eenwegklep op) hebt, zit je wel goed met de B18 manier. Zo niet zou ik de B20 manier toepassen. De vernauwing is ca. 2 mm, kan je namaken met een stuk dunne slang in de slang, de B20 vlamdover is een opgekreukeld plaatje koper, wat grove staalwol in de slang doet het ook.
Kijk eens naar de hardware, als je de B18 vuldop hebt (zit een vlamdover in) en het B18 eitje (zit een eenwegklep op) hebt, zit je wel goed met de B18 manier. Zo niet zou ik de B20 manier toepassen. De vernauwing is ca. 2 mm, kan je namaken met een stuk dunne slang in de slang, de B20 vlamdover is een opgekreukeld plaatje koper, wat grove staalwol in de slang doet het ook.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969