13 February 2008, 23:35
Je zou denken dat je zo wie zo dat hele blok ongestraft uitelkaar zou moeten kunnen halen. Vooral omdat je zegt het blokje op te knappen en je niet in de weg staat (toch?)
Eerst volgens mij de compressie meten voordat je de kop eraf haalt. Dit zou je een redelijke indicatie moeten geven naar de staat van het blok.
Verder zou je alle keringen, pakkingen, lagers, rubbers kunnen vervangen. en die kopbouten,... kosten je de kop niet
.
Een werkplaats boek zou ook wel handig zijn denk ik ;D
Suc 6 hou ons op de hoogte, altijd leuk zulke projectjes!
Eerst volgens mij de compressie meten voordat je de kop eraf haalt. Dit zou je een redelijke indicatie moeten geven naar de staat van het blok.
Verder zou je alle keringen, pakkingen, lagers, rubbers kunnen vervangen. en die kopbouten,... kosten je de kop niet

Een werkplaats boek zou ook wel handig zijn denk ik ;D
Suc 6 hou ons op de hoogte, altijd leuk zulke projectjes!
![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)