13 February 2008, 23:02
edwin schreef:Citaat:-injectors eruitgehaald en gestart - geen benziene
-injector van de leiding af, geen benzine bij starten
Misschien ter overvloede...
Maar heb je tijdens het starten de "pannekoek" van de lmm wel omhoog getild? ( of omlaag gedrukt...afhankelijk van het gebruikte type lmm )
Ik kan me voorstellen dat je het eea uit elkaar hebt liggen dus ook het inlaattraject tusen LMM en
blok.En dan gaat er geen lucht door de lmm en dus geen benzine tot aan je injectors.
Citaat:-met starthulp doet ie het wel -> ontsteking ok
Da's toch gek ....Want dat betekent dat het hele K-jet gebeuren goed werkt.
Is de accuspanning nog wel oke?
ja, dat heb ik allemaal geprobeerd,
ik heb wel een update inmiddels,
ik had nog een andere benzinepomp liggen want ik vermoedde dat hij onvoldoende druk op kon bouwen. die heb ik er op gesleuteld en nu krijg ik een goede straal na het filter. dat is in ieder geval beter..
hoeveel druk er wordt opgebpouwd kan ik helaas niet meten...
en ik heb de injectors weggebracht voor reiniging, die zijn afgekeurd, dus dat worden nieuwe, wel beetje duur zo,
45 euri per stuk ex ???? is dat te veel??
de hele kjet is voorzichtig doorgespoeld met benzine en lucht en ik denk dat het wel weer zou moeten gaan.
morgenavond zet ik de boel weer in elkaar en dan zullen we zien of het effect heeft gehad....
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988