8 February 2008, 13:37
Ik heb gedoe gehad met de k-jet van de prv 1978 van de Bertone
Ik heb mijn âspinnekopâ en gisteren afgehaald om hem eens schoon te maken, en er zit inderdaad dikke zwarte prut in. dat kon komen van de pcv-valve??
Het probleem is dat de motor niet wil aanslaan omdat ie te weinig benzine krijgt,
-met starthulp doet ie het wel -> ontsteking ok
-injectors eruitgehaald en gestart - geen benziene
-injector van de leiding af, geen benzine bij starten
- toevoer gecheckt door losnemen slang na het filter, wel benzine, pomp goed.
-slang gedemonteerd van de warmloopregelaar, benzine in de slang onder druk,
Ik heb dacht ik op deze manier het probleem teruggeredeneerd naar de distributiemodule van de k-jet,
hoe kan ik deze checken?
of moet ik hem demonteren?
kan ik hem met hogedruk doorspuiten?
kan het zijn dat de plunjer vast zit ?
ik hoor graag een adviesje???????????????????
:-\ :-\ :-\
Ervaringen??
Tips zijn erg welkom
Ik heb mijn âspinnekopâ en gisteren afgehaald om hem eens schoon te maken, en er zit inderdaad dikke zwarte prut in. dat kon komen van de pcv-valve??
Het probleem is dat de motor niet wil aanslaan omdat ie te weinig benzine krijgt,
-met starthulp doet ie het wel -> ontsteking ok
-injectors eruitgehaald en gestart - geen benziene
-injector van de leiding af, geen benzine bij starten
- toevoer gecheckt door losnemen slang na het filter, wel benzine, pomp goed.
-slang gedemonteerd van de warmloopregelaar, benzine in de slang onder druk,
Ik heb dacht ik op deze manier het probleem teruggeredeneerd naar de distributiemodule van de k-jet,
hoe kan ik deze checken?
of moet ik hem demonteren?
kan ik hem met hogedruk doorspuiten?
kan het zijn dat de plunjer vast zit ?
ik hoor graag een adviesje???????????????????
:-\ :-\ :-\
Ervaringen??
Tips zijn erg welkom
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988