19 January 2008, 09:34
Dus eigenlijk kan ik beter een kale 531 kop scoren en de hele kleppen handel/nokkenas van de B21ET overzetten?
Volgens de links naar Turbobricks (Dank je Saint) zijn alle klepdiamter hetzelfde. Kleppen van Saint zijn B21ET paste probleemloos in de 530 kop dus waarom ook niet in de 531!? Of zit er ergens een addertje? ???
Ben wel benieuwd wat Nederzweed aan het hobbiëen is!! :-\
Volgens de links naar Turbobricks (Dank je Saint) zijn alle klepdiamter hetzelfde. Kleppen van Saint zijn B21ET paste probleemloos in de 530 kop dus waarom ook niet in de 531!? Of zit er ergens een addertje? ???
Ben wel benieuwd wat Nederzweed aan het hobbiëen is!! :-\
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..