17 January 2008, 21:50
Alleen jammer dat de NL V-power zo slapjes is (97 octaan en toegespitst op schoonhouden motor), de duitse V-power is 100 octaan en dat merk je wel vergeleken met 95 (in een t5 oid, of nog snellere wagens zoals een M5 ja
).
de beroemde 530 kop is wel het meeste geleverd en ik heb de laatste maand er al weer zeker 2 van naar de smeltoven van zien gaan. weinig bijzonders
als je een 530 kop monteerd kun je eigenlijk niet spreken van vermogenswinst. er zijn alleen maar betere koppen te vinden (531 bijvoorbeeld).

edwin schreef:De zoektocht naar de beroemde 1000530 kop begint bijna mythische vormen aan te nemen.
Is de vermogenswinst echt zo spectaculair , of zit het tussen de oren ?
( het V-power effect )
de beroemde 530 kop is wel het meeste geleverd en ik heb de laatste maand er al weer zeker 2 van naar de smeltoven van zien gaan. weinig bijzonders

als je een 530 kop monteerd kun je eigenlijk niet spreken van vermogenswinst. er zijn alleen maar betere koppen te vinden (531 bijvoorbeeld).
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni