10 January 2008, 03:51
Zohee. Asje gepakt met een 3,74 overbrenging, asje open gemaakt, lagertjes getrokken van het diff. Spacers overgezet, nieuwe slide-on lagers om het sperdif, asje weer dicht gemaakt, asje kaal gemaakt, asje ontdaan van rubbers, nieuwe rubbers ingezet. asje in de grondverf gezet, asje in de zwarte lak gezet, asje opgebouwd (met dikke stabi!) en ondergebouwd.
En nu heb ik een 242 GT Turbo met sper !
En ik kan je melden: het binnenwiel geeft geen enkele krimp. Strepen trekken is over, het ding speert er gewoon vandoor of gaat dwars. Op droog wegdek !
Ik ben 100% happy !
Alleen jammer dat elders alle sappen uit de auto blijven stromen, bak, motor, koppeling, bah. Maar goed. Dan blijven we bezig.
Eerst maar eens een beetje driften. Wel even een ander setje wielen eronder want anders gaan mijn dure Michelin's eraan !
En nu heb ik een 242 GT Turbo met sper !
En ik kan je melden: het binnenwiel geeft geen enkele krimp. Strepen trekken is over, het ding speert er gewoon vandoor of gaat dwars. Op droog wegdek !
Ik ben 100% happy !
Alleen jammer dat elders alle sappen uit de auto blijven stromen, bak, motor, koppeling, bah. Maar goed. Dan blijven we bezig.
Eerst maar eens een beetje driften. Wel even een ander setje wielen eronder want anders gaan mijn dure Michelin's eraan !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl