25 December 2007, 21:52
Olielek-vrij blok. Ja... die was grappig .... ;D Overal waar iets kan lekken daar lekt het. Dat is een beetje een afgeleide van Murphy. En nog steeds heb ik niet alles onder controle. Maar dat is van later zorg.
Wat me ook een zorg zal zijn: Hoe het er uit ziet.
Wat me wel bezig houdt:
- Hoe het voelt (vermogen, koppel, brede powerband, oppakken, besturing, demping, overhellen, rammels en speling in aandrijflijn e.d.)
- Hoe het werkt, of het technisch een verbetering is t.o.v. het oorspronkelijke.
En meestal als ik iets vervang, dan vervang ik het door iets extreems: zoals de versnellingsbak --> een M90. Nou bleek deze een beetje verrot, dus niet echt een goed voorbeeld. Maar kijk naar de bobine's. Ik had wat nieuws nodig want de DIS voldeed niet.
Zo zal het ook wel een keer gaan met de turbo. En dan denk ik dat er ook maar een ander spruitstuk voor moet komen. Wellicht ICM met een 16V ?
Wat me ook een zorg zal zijn: Hoe het er uit ziet.
Wat me wel bezig houdt:
- Hoe het voelt (vermogen, koppel, brede powerband, oppakken, besturing, demping, overhellen, rammels en speling in aandrijflijn e.d.)
- Hoe het werkt, of het technisch een verbetering is t.o.v. het oorspronkelijke.
En meestal als ik iets vervang, dan vervang ik het door iets extreems: zoals de versnellingsbak --> een M90. Nou bleek deze een beetje verrot, dus niet echt een goed voorbeeld. Maar kijk naar de bobine's. Ik had wat nieuws nodig want de DIS voldeed niet.
Zo zal het ook wel een keer gaan met de turbo. En dan denk ik dat er ook maar een ander spruitstuk voor moet komen. Wellicht ICM met een 16V ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl