17 December 2007, 12:27
Niet het makkelijkste onderwerp om iets over te vinden, nee. Korte spreekbeurt.
B21: ca. 1975-84, RON 95, 97 pk
B23: ca 81-84, RON 98, 112 pk.
Cijfer 7 en 8 op chassisnummer: 41 voor B21, 81 voor B23
Visueel: de carterventilatie vd B21 loopt recht van het kleppendeksel naar het luchtfilter, bij de B23 is de constructie onder het inlaatspruitstuk toegepast.
En het inlaatspruitstuk zelf schijnt anders te zijn, maar ik kan geen foto's ervan vinden. En er schijnt een ingeslagen no. bij de stroomverdeler of onder inlaat #1 te staan.
B21: ca. 1975-84, RON 95, 97 pk
B23: ca 81-84, RON 98, 112 pk.
Cijfer 7 en 8 op chassisnummer: 41 voor B21, 81 voor B23
Visueel: de carterventilatie vd B21 loopt recht van het kleppendeksel naar het luchtfilter, bij de B23 is de constructie onder het inlaatspruitstuk toegepast.
En het inlaatspruitstuk zelf schijnt anders te zijn, maar ik kan geen foto's ervan vinden. En er schijnt een ingeslagen no. bij de stroomverdeler of onder inlaat #1 te staan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969