16 December 2007, 14:00
Dop je spullen liggen idd hier! En komen begin volgend jaar jouw kant op (als je je spullen eerder wil hebben kan ik ze altijd even naar je verzenden, echt heel zwaar is je pakketje niet het scheelt je ook weer brandstof natuurlijk ;D)
Gister even mijn zaakjes gemonteerd. Loopt wel beter heb ik het idee met nieuwe plugjes, kabels, rotor + kapje. Schakelt ook weer lekker met een nieuwe pookknop ;D, ziet er igg weer fris uit! En als laatste nieuwe lens in de linker breedstraler gezet, die ook weer heel!
Nu alleen nog even olie en koelvloeistof verversen en dan kan ie er weer een tijdje tegen aan dacht ik zo!
@Rob
Gorredijk is een mooi plaatsje vooral de weg naar Terwispel ;D
Update:
Ben op zoek naar een nieuwe kop!,.... >
:'(
Gister even mijn zaakjes gemonteerd. Loopt wel beter heb ik het idee met nieuwe plugjes, kabels, rotor + kapje. Schakelt ook weer lekker met een nieuwe pookknop ;D, ziet er igg weer fris uit! En als laatste nieuwe lens in de linker breedstraler gezet, die ook weer heel!
Nu alleen nog even olie en koelvloeistof verversen en dan kan ie er weer een tijdje tegen aan dacht ik zo!
@Rob
Gorredijk is een mooi plaatsje vooral de weg naar Terwispel ;D
Update:
Ben op zoek naar een nieuwe kop!,.... >

![[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]](http://i118.photobucket.com/albums/o108/janleendert/50230371_6_BZi3-1.jpg)