3 November 2005, 15:52
Als ik rationeel denk en redeneer zou ik niet eens gaan voor een auto die ouder is als 10 jaar.
Dan kocht ik mijzelf een auto waar ik goed in zit en van A naar B kon gaan. Dat is voor mij de werkezel V40 Diesel (wel VOLVO). Deze wagen heeft voor mij niet echt emotionele waarde.
Maar ik ben ook autoliefhebber, dus ik kan kwijlen van hoogstaande automobiele techniek of iconen van de auto-industrie. Daar gaat het emotionele meespelen. Wat voor de ??n dus kwijlwaardig is, is voor de ander gewoon bagger.
Een 2CV is leuk en absoluut een icoon, ik heb daar ook hele goede jeugdherinneringen aan, maar nu zou ik hem zelf niet meer willen hebben.
Een DS (ook een icoon) daarentegen, ook jeugdsentiment, weer wel.
Maar zoveel wensen, zoveel zinnen. Laat ik maar ophouden met dromen. Anders weet ik van gekkigheid niet meer wat ik moet doen.
Mijn eerste zorg is echter ruimte. Want die heb ik niet. Dan kan ik echt verder gaan zoeken.
Daarnaast spelen momenteel andere zaken die voorrang hebben voor een derde/vierde hobby-auto.
Dan kocht ik mijzelf een auto waar ik goed in zit en van A naar B kon gaan. Dat is voor mij de werkezel V40 Diesel (wel VOLVO). Deze wagen heeft voor mij niet echt emotionele waarde.
Maar ik ben ook autoliefhebber, dus ik kan kwijlen van hoogstaande automobiele techniek of iconen van de auto-industrie. Daar gaat het emotionele meespelen. Wat voor de ??n dus kwijlwaardig is, is voor de ander gewoon bagger.
Een 2CV is leuk en absoluut een icoon, ik heb daar ook hele goede jeugdherinneringen aan, maar nu zou ik hem zelf niet meer willen hebben.
Een DS (ook een icoon) daarentegen, ook jeugdsentiment, weer wel.
Maar zoveel wensen, zoveel zinnen. Laat ik maar ophouden met dromen. Anders weet ik van gekkigheid niet meer wat ik moet doen.
Mijn eerste zorg is echter ruimte. Want die heb ik niet. Dan kan ik echt verder gaan zoeken.
Daarnaast spelen momenteel andere zaken die voorrang hebben voor een derde/vierde hobby-auto.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480