27 November 2007, 21:41
DopdeDouwer schreef:Ik ga eens kijken wat er te koop is. Ik heb nu nog niet echt iets op het lijstje staan, maar altijd handig om zo verzendkosten te besparen. Kijken wat binnekort sowieso nodig is.
Is dit trouwens de zelfde winkel?:
http://www.foreigncarpartsonline.com/
Daar hebben ze namelijk ook 140 onderdelen bij FPC Groton niet.
ps. in de link staat .nl
Is hetzelfde adres, dus zal wel hetzelfde zijn. Ik zal ze mailen of het mogelijk is om via beide websites bestellingen te plaatsen.
Citaat:Ik zal zo snel mogelijk een lijstje doorgeven, aangezien het de zelfde winkel is zal ik de bestelnummers oid aan jullie moeten doorgeven oid? Weten jullie hoe dit werkt?
Graag op dezelfde manier als Rob. Als ik alles binnen heb, zal ik met ze overleggen wat de verzendkosten worden (en hoe we het het beste aan kunnen pakken met douane) en dan krijgt ieder apart een prijs op. Als jullie dat bedrag dan storten op mijn Paypalrekening (nummer geef ik dan wel op), dan bestel ik de spulletjes bij FPC.
Zullen we afspreken dat we uiterlijk deze week nog bestellingen op kunnen geven? Dus uiterlijk vrijdag aanstaande? Andere ideeen zijn natuurlijk welkom.
Rob, hoe ga jij het oplossen met je kachelmotor? Ik zie hem niet in je bestelling staan.
1980 GL Diesel (USA)