26 November 2007, 14:15
Sinds kort heb ik een italiaanse 245 Super Polar MY 1992. Hierbij heb ik 3 sleutels gekregen en 2 afstandsbedieningen.
Twee sleutels zijn voor het contact en ÃÃntje is voor het alarm uit te zetten.
Nu zit er op de 245 CV, ook in de klep en bestuurdersdeur. Echter bij het indrukken van een afstandsbediening gebeurt er niets. Dit terwijl het lampje van de AB fel brand, dus de batterij moet goed zijn. Zowel op beide standen van het alarm (wat overigens goed werkt ;D) met de sleutel reageerd de CV niet op de AB.
Zodra mijn deuren "open" (van het slot) zijn, en ik draai de sleutel om van het alarm, gaan ze allemaal opslot. Dus er zit wel iets maar HOE werkt het......
Wie heeft hier ervaring mee en hoe kan ik het oplossen.
Groeten,
Sander
PS: binnenkort zal ik de auto showen in "Ik en mijn volvo", eerst even een kenteken en APK 8)
Twee sleutels zijn voor het contact en ÃÃntje is voor het alarm uit te zetten.
Nu zit er op de 245 CV, ook in de klep en bestuurdersdeur. Echter bij het indrukken van een afstandsbediening gebeurt er niets. Dit terwijl het lampje van de AB fel brand, dus de batterij moet goed zijn. Zowel op beide standen van het alarm (wat overigens goed werkt ;D) met de sleutel reageerd de CV niet op de AB.
Zodra mijn deuren "open" (van het slot) zijn, en ik draai de sleutel om van het alarm, gaan ze allemaal opslot. Dus er zit wel iets maar HOE werkt het......
Wie heeft hier ervaring mee en hoe kan ik het oplossen.
Groeten,
Sander
PS: binnenkort zal ik de auto showen in "Ik en mijn volvo", eerst even een kenteken en APK 8)
Groeten, Sander <br /><br />Volvo 480 GT Turbo '94 (verkocht)<br />Volvo 245 Turbo '83 (verkocht)<br />Volvo 240 Super Polar '91 (binnenkort te koop)