16 November 2007, 15:55
En ik moest chauffeuren met een B-E combinatie.. Wel nog een rondje wezen driften met een 240 rally uitvoering. Man, zonder sper is dat waardeloos. Zonder turbo trouwens ook...... De rondjes circuit die ik heb meegereden met de 240's waren ook geinig. Die dingen houden turbo-loos de BMW325's gewoon bij. Ook de BMW's met de rolkooitjes. Het verschil tussen de diverse 240's original cup en de berijders was goed te voelen. Die van Gerard ligt knetterstijf op de weg, die van Jeroen drift veel meer en hangt wat meer.
Verder nog in een Mazda MPS meegereden, nietnormaalmeer... Dát gaat. Helaas heb ik de GT3 voorbij moeten laten gaan. Er reden ook van die ultra light fordjes enz mee. Ow ja. En een 309GTi. Ik ben er nu achter dat het niet veel uitmaakt. Alles is leuk op Zandvoort. Een sper en achterwielaandrijving en een dikke motor maakt het wel leuker.
Maar goed. Hier weer verder bouwen. De computer kan er weer in. Eens kijken of het nog wil starten !
Verder nog in een Mazda MPS meegereden, nietnormaalmeer... Dát gaat. Helaas heb ik de GT3 voorbij moeten laten gaan. Er reden ook van die ultra light fordjes enz mee. Ow ja. En een 309GTi. Ik ben er nu achter dat het niet veel uitmaakt. Alles is leuk op Zandvoort. Een sper en achterwielaandrijving en een dikke motor maakt het wel leuker.
Maar goed. Hier weer verder bouwen. De computer kan er weer in. Eens kijken of het nog wil starten !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl