11 November 2007, 23:17
Zó !
De M90 zit er helemaal onder. Enkel nog een keer een schijf tussen de aandrijfas plaatsen. Maar voorlopig red ik me wel met de dubbele Hardi-disc. Het 700/900 tussenlager is ook geplaatst. Ik heb het 200 rubber dusdanig versneden dat dit weer om het 700/900 rubber viel en toen het originele subframe er weer tegenaan gezet. Valt haast niet op. De as ligt enorm stabiel in het rubber onder de auto. Kan letterlijk geen kant meer op. Het stuurhuis zit er onder en het is even wachten op de verlenging van de stuur-as. Verder is de hydrauliek leiding in de maak. Een mooie combo van nippels, slang en harde remleiding. Ik denk dat dinsdag de sleutel wel weer om kan. En dan begin volgende week de achteras met sper eronder ?
Grotere radiator ?
Thermokoppel in de uitlaat ?
We bouwen dóór !
De M90 zit er helemaal onder. Enkel nog een keer een schijf tussen de aandrijfas plaatsen. Maar voorlopig red ik me wel met de dubbele Hardi-disc. Het 700/900 tussenlager is ook geplaatst. Ik heb het 200 rubber dusdanig versneden dat dit weer om het 700/900 rubber viel en toen het originele subframe er weer tegenaan gezet. Valt haast niet op. De as ligt enorm stabiel in het rubber onder de auto. Kan letterlijk geen kant meer op. Het stuurhuis zit er onder en het is even wachten op de verlenging van de stuur-as. Verder is de hydrauliek leiding in de maak. Een mooie combo van nippels, slang en harde remleiding. Ik denk dat dinsdag de sleutel wel weer om kan. En dan begin volgende week de achteras met sper eronder ?
Grotere radiator ?
Thermokoppel in de uitlaat ?
We bouwen dóór !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl