31 October 2007, 18:23
Nou, de dikkere aandrijfas zit er onder. ;D Weer wachten op een lager. >
De nieuwe koppeling past niet >
Maar is wel passend te krijgen ;D Het scheelt een milimeter in doorsnee. En dat komt vermoedelijk door de AP drukgroep. Ik weet niet of dat een bijzonder ding is ? Als ik op google zoek dan kom ik enkel AP racing tegen.
De bak ligt onder de auto en het is wachten op de modificatie aan de koppeling of drukgroep en dan kan het hele zaakje omhoog onder de auto. En dan schiet het heel aardig op...
De sensor hangt nu ook te kijken boven het 58-2 vliegwiel. Maar nu moet ik iets gaan uitzoeken: Normaal werk je met tanden. En daar midden er een paar van. Maar daar kun je hier niet meer van spreken. Want dit zijn geen tanden maar gaten. Wellicht dat ik de MegaSquirt daar op moet instellen. (VR inverted). Of enkel een instelling (falling edge).
Hoe dan ook, we werken door.
De verlenging van de cardan door middel van een bus blijkt toch een stukje makkelijker en beter uit te pakken dan ik had gedacht. Er zit op de 3-poot een 2e 3-poot. Deze heeft een pen om de as een soort van te centreren. Als je deze 2e 3-poot uit de bak trekt dan zie je dat deze een opstaande rand heeft.
Als je dus een bus draait met aan de ene kant een opstaande rand en aan de andere kant een "gat" dan centreert je hele zaakje op die 2 passingen. Dan heb je dus niets meer te maken met toleranties in je boutgaten.
M90 made easy.
Nog (steeds) te doen:
Alu stang schakelmechanisme inkorten
Koppeling modificeren en plaatsen
Bak plaatsen
Baksteun aanpassing afmaken
Hydraulische gedeelte aanleggen. Nog iemand met een pomp voor op het dashboard ?


De bak ligt onder de auto en het is wachten op de modificatie aan de koppeling of drukgroep en dan kan het hele zaakje omhoog onder de auto. En dan schiet het heel aardig op...
De sensor hangt nu ook te kijken boven het 58-2 vliegwiel. Maar nu moet ik iets gaan uitzoeken: Normaal werk je met tanden. En daar midden er een paar van. Maar daar kun je hier niet meer van spreken. Want dit zijn geen tanden maar gaten. Wellicht dat ik de MegaSquirt daar op moet instellen. (VR inverted). Of enkel een instelling (falling edge).
Hoe dan ook, we werken door.
De verlenging van de cardan door middel van een bus blijkt toch een stukje makkelijker en beter uit te pakken dan ik had gedacht. Er zit op de 3-poot een 2e 3-poot. Deze heeft een pen om de as een soort van te centreren. Als je deze 2e 3-poot uit de bak trekt dan zie je dat deze een opstaande rand heeft.
Als je dus een bus draait met aan de ene kant een opstaande rand en aan de andere kant een "gat" dan centreert je hele zaakje op die 2 passingen. Dan heb je dus niets meer te maken met toleranties in je boutgaten.
M90 made easy.
Nog (steeds) te doen:
Alu stang schakelmechanisme inkorten
Koppeling modificeren en plaatsen
Bak plaatsen
Baksteun aanpassing afmaken
Hydraulische gedeelte aanleggen. Nog iemand met een pomp voor op het dashboard ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl