31 October 2007, 10:04
Nou... Tot nu toe ben ik nog maar 2 uurtjes in de weer geweest met het bakje eronderuit te laten vallen. En ik heb een uurtje staan meten. Ik ben even naar een vriend gereden met een zolder VolVolVo onderdelen. En ik ben een paar uur lang bezig geweest om voor een redelijk bedrag een koppeling te zoeken >
Dat is nu allemaal gelukt.
Het subframe modificeren is niet veel meer dan de flex erin zetten en er een stukje oplassen. Zie plaatje:
![[Afbeelding: M915-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M915-2.jpg)
![[Afbeelding: M916-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M916-2.jpg)
![[Afbeelding: M917-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M917-2.jpg)
Het inkorten van de stangen is ook redelijk simpel laswerk. Enkel is een van de 2 stangen van aluminium. En dat maakt het lastig.
En dan houden we nog over: de aandrijfas. Maar die los ik even op met een dubbele hardy-disc. Dat komt later wel. Al zou Uni-cardan in Halfweg dit kunnen. Terberg doet het ook. Kost wat geld maar het is te doen.

Dat is nu allemaal gelukt.
Het subframe modificeren is niet veel meer dan de flex erin zetten en er een stukje oplassen. Zie plaatje:
![[Afbeelding: M915-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M915-2.jpg)
![[Afbeelding: M916-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M916-2.jpg)
![[Afbeelding: M917-2.jpg]](http://www.volvoturbo.net/M917-2.jpg)
Het inkorten van de stangen is ook redelijk simpel laswerk. Enkel is een van de 2 stangen van aluminium. En dat maakt het lastig.
En dan houden we nog over: de aandrijfas. Maar die los ik even op met een dubbele hardy-disc. Dat komt later wel. Al zou Uni-cardan in Halfweg dit kunnen. Terberg doet het ook. Kost wat geld maar het is te doen.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl