28 October 2007, 01:00
Nou. Op en neer naar de Volvo-beurs geweest. Het was weer een mooie toestand met glimmende zaken.
Ik heb een paar maal op de parkeerplaats de motorkap losgetrokken en meteen stonden er horden mensen omheen. :
Erg leuk. Klein demo-tje geven over hoe de auto werkt. Beetje jammer dat men mij dan toch ziet als een freak..... :o
Maar goed. Wel voor een bescheiden bedrag een M90 op de kop getikt. ;D Maar ik ben nog altijd op zoek naar een 2e voor mijn zwager. Dus als je iets weet, ik hou me aanbevolen.
Overigens ben ik van de Volvolvo ploeg maar 1 iemand tegen gekomen: Lucas. Ik geloof niet dat ik overdrijf als ik zeg dat die onder de indruk was van de regeltechniek onder de kap. ;D
Eigenlijk had de auto op de beurs moeten staan....
Maar goed. De boel gaat dus weer los want die 4-bak ben ik helemaal zat. Nogal een operatie. Maar gewoon aan beginnen is het meestal de sleutel voor succes.

Maar goed. Wel voor een bescheiden bedrag een M90 op de kop getikt. ;D Maar ik ben nog altijd op zoek naar een 2e voor mijn zwager. Dus als je iets weet, ik hou me aanbevolen.
Overigens ben ik van de Volvolvo ploeg maar 1 iemand tegen gekomen: Lucas. Ik geloof niet dat ik overdrijf als ik zeg dat die onder de indruk was van de regeltechniek onder de kap. ;D
Eigenlijk had de auto op de beurs moeten staan....
Maar goed. De boel gaat dus weer los want die 4-bak ben ik helemaal zat. Nogal een operatie. Maar gewoon aan beginnen is het meestal de sleutel voor succes.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl