11 October 2007, 20:15
Waarom zet je niet gewoon een thermocontactschakelaar in de leiding ? Dan staat de Volvo nog even na te blazen als je de motor hebt uitgezet. Als je een MS2 gaat kopen (en die raad ik je nu echt wel aan...) dan heb je je uitgangen nog heel hard nodig.
Ik zal even een foto maken van die steun. Fan is geen probleem. Die zit veel hoger en verder weg van de de sensor.
Ik kan weer terug naar buiten. Vanochtend vol trots de rijdende auto op mijn werk laten zien.... Weer een plas olie eronder. Whoops. Plug lekt nog net zo hard als voorheen. Ik heb nu een plugje waar al dichtmiddel op zit en een tubetje meegenomen met vloeibare teflon (schroefdraadafdichting).
Eerst maar even het schutboard demonteren en dan die plug opnieuw monteren... Verdikkeme.
Daarnaast heb ik nog wel een sterke zoem in de auto. Ik denk het tussenlager van de cardan.
Ik zal even een foto maken van die steun. Fan is geen probleem. Die zit veel hoger en verder weg van de de sensor.
Ik kan weer terug naar buiten. Vanochtend vol trots de rijdende auto op mijn werk laten zien.... Weer een plas olie eronder. Whoops. Plug lekt nog net zo hard als voorheen. Ik heb nu een plugje waar al dichtmiddel op zit en een tubetje meegenomen met vloeibare teflon (schroefdraadafdichting).
Eerst maar even het schutboard demonteren en dan die plug opnieuw monteren... Verdikkeme.
Daarnaast heb ik nog wel een sterke zoem in de auto. Ik denk het tussenlager van de cardan.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl