10 October 2007, 20:26
Als ie er af valt zet ik er een Ãchte turbo op ;D Er staat trouwens toch wel spanning op. Nu trekt de pijp eerder aan de turbo.
Maare.. Goed werk gedaan vandaag. De uitlaat vast gezet, de achterste motor/baksteun nu toch maar wel vast gezet :
De alu-steun tussen de bak en de motor deugdelijk vast gezet. Wat lampjes in het dashboard vervangen... Nou. daar kan ik dan weer even mee voort.
Ik kan wel even een sjabloontje maken van die steun. Maar eigenlijk is ie te simpel voor woorden. Je pakt een rechte strip en je dynamo-steun. Je tekent de gaten over van de dynamosteun en het derde gat dat uit de lijn ligt gebruik je om een dwars-steuntje te maken. Je maakt dan een soort Y met een rechte poot. De lengte is afhankelijk van je pulley. Maar goed. Als je dus je dynamosteun overtrekt dan heb je al je sjabloon voor de steun.
Jelmar, we waren wat laat terug en toen ben ik meteen aan de slag gegaan. Ander keertje ?
Maare.. Goed werk gedaan vandaag. De uitlaat vast gezet, de achterste motor/baksteun nu toch maar wel vast gezet :

Ik kan wel even een sjabloontje maken van die steun. Maar eigenlijk is ie te simpel voor woorden. Je pakt een rechte strip en je dynamo-steun. Je tekent de gaten over van de dynamosteun en het derde gat dat uit de lijn ligt gebruik je om een dwars-steuntje te maken. Je maakt dan een soort Y met een rechte poot. De lengte is afhankelijk van je pulley. Maar goed. Als je dus je dynamosteun overtrekt dan heb je al je sjabloon voor de steun.
Jelmar, we waren wat laat terug en toen ben ik meteen aan de slag gegaan. Ander keertje ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl