5 October 2007, 23:29
Ow, Dat is leuk.
Ik heb er netjes een 60-2 vliegwiel ingezet. En wat denk je ? Geen gat in de bak om de sensor te plaatsen (M40 bak). Ik denk: komt wel. Maar nu kun je er dus totaal niet meer bij. Jammer dus. Anders had ik daar netjes de sensor gehad en 200 problemen minder. Maar het werkt nu prima. Ik heb enkel tijdens het starten nog wel eens een klik in het brandstofrelais maar dat kan komen omdat de signaaldraad nou eenmaal een klein stukje langs de accukabel moet lopen >
T is dat je het weet, anders valt het niet op.
Tja.. Er valt nu weinig te fotograveren. Alles nog een keer vastzetten, nalopen, controleren, verbeteren, netter maken, opruimen.... En er zo een complete alle-daagse auto van maken.
Potentieel zit er echt wel in. En wat rijdt het lekker ! Het lijkt wel een moderne turbo-diesel maar dan met een breed toerengebied en zonder het vervelende genagel. En zo soepel, alsof er een elastiek aan het voorste sleepoog aan het trekken is.
Ik heb nu alleen dat de aandrijving een beetje aan het resoneren is onder de auto onder de enorme belasting van 0,3 bar laaddruk en 75% gasklepopening. ;D
Tijd voor een onderstel-rubber-wissel. En even de bandjes checken op platte vlakken... De dame staat al zo lang stil. Op de Volvo-beurs maar eens wat rubbers scoren... En een IPD setje. Het neusje mag ook nog wel een aardig stuk naar beneden want er is veel gewicht naar achter verplaatst.
Ik heb er netjes een 60-2 vliegwiel ingezet. En wat denk je ? Geen gat in de bak om de sensor te plaatsen (M40 bak). Ik denk: komt wel. Maar nu kun je er dus totaal niet meer bij. Jammer dus. Anders had ik daar netjes de sensor gehad en 200 problemen minder. Maar het werkt nu prima. Ik heb enkel tijdens het starten nog wel eens een klik in het brandstofrelais maar dat kan komen omdat de signaaldraad nou eenmaal een klein stukje langs de accukabel moet lopen >

Tja.. Er valt nu weinig te fotograveren. Alles nog een keer vastzetten, nalopen, controleren, verbeteren, netter maken, opruimen.... En er zo een complete alle-daagse auto van maken.
Potentieel zit er echt wel in. En wat rijdt het lekker ! Het lijkt wel een moderne turbo-diesel maar dan met een breed toerengebied en zonder het vervelende genagel. En zo soepel, alsof er een elastiek aan het voorste sleepoog aan het trekken is.
Ik heb nu alleen dat de aandrijving een beetje aan het resoneren is onder de auto onder de enorme belasting van 0,3 bar laaddruk en 75% gasklepopening. ;D
Tijd voor een onderstel-rubber-wissel. En even de bandjes checken op platte vlakken... De dame staat al zo lang stil. Op de Volvo-beurs maar eens wat rubbers scoren... En een IPD setje. Het neusje mag ook nog wel een aardig stuk naar beneden want er is veel gewicht naar achter verplaatst.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl