1 October 2007, 20:24
Nou... Je mist zeker wel wat. Maar nog niet helemaal. Want de HALL sensor valt een beetje buiten de specificatie. Jammer maar waar. En mijn VR sensor heb ik weggegeven aan mijn zwager... Nou ja. Vandaag bij de Ford geweest en als het goed is hebben ze morgen een andere voor me. Aardige lui daar. Dan gaat het VR sensortje er weer op.
De HALL sensor heeft een nieuwe bestemming. Deze valt wel binnen de specificaties als nokkenassensor. Deze is in eerste instantie niet direkt nodig voor wasted spark maar uiteindelijk wil ik COP.
Ondertussen al druk bezig geweest met leuke klusjes:
Radiootje ingebouwd.
Da's eigenlijk wel een leuke. De 240 heeft een beetje een brakke plek voor een DIN radio. De oplossing was eigenlijk simpel. De kunststof dasboardplaat gedemonteerd. Daar bleek een vlak gedeelte te zitten. Een afvalstukje alu gepakt, deze in vorm gekniipt en de DIN opening eruit gehaald. Het alu plaatje op het dashboard geschroeft en de het dashboard deel een klein beetje bijgeschaafd met de dremel. Nu zit de radio er superstrak in.
Derde remlichtje op zijn plek en aardig wat (originele) bedrading opgeruimd. Ondertussen het GT dashboard gedemonteerd want niet alle lampjes werken naar behoren.
Nu de MS maar weer eens omzetten naar de juiste sensor... Morgen weer een dag. Ik hoop dan wel op succes bóven de 2500-3000 toeren....
De HALL sensor heeft een nieuwe bestemming. Deze valt wel binnen de specificaties als nokkenassensor. Deze is in eerste instantie niet direkt nodig voor wasted spark maar uiteindelijk wil ik COP.
Ondertussen al druk bezig geweest met leuke klusjes:
Radiootje ingebouwd.
Da's eigenlijk wel een leuke. De 240 heeft een beetje een brakke plek voor een DIN radio. De oplossing was eigenlijk simpel. De kunststof dasboardplaat gedemonteerd. Daar bleek een vlak gedeelte te zitten. Een afvalstukje alu gepakt, deze in vorm gekniipt en de DIN opening eruit gehaald. Het alu plaatje op het dashboard geschroeft en de het dashboard deel een klein beetje bijgeschaafd met de dremel. Nu zit de radio er superstrak in.
Derde remlichtje op zijn plek en aardig wat (originele) bedrading opgeruimd. Ondertussen het GT dashboard gedemonteerd want niet alle lampjes werken naar behoren.
Nu de MS maar weer eens omzetten naar de juiste sensor... Morgen weer een dag. Ik hoop dan wel op succes bóven de 2500-3000 toeren....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl