25 September 2007, 10:36
Klinkt goed. Ik had al mn twijfels over je setup van dat triggerwheel op de cam. Dit ziet er vele malen beter uit. Mooi gedaan.
Iets anders; ik vraag me af hoe je je idle gedaan hebt. Stationairklep voor de leken. Is dat geregeld via een solenoid of heb je daar geen gebruik van gemaakt?
Op Turbobricks lees ik verschillende verhalen over MS met en MS zonder stationairklep. De ene zegt t gaat prima zonder en sommige zeggen dat bij koude de auto lastig aanslaat zonder de stationairklep. Ik neem aan dat MS de boel zo blijft bijregelen dat het wel werkt zonder stationairklep. Maar dat er ook een probleem kan ontstaan als dr niet genoeg lucht voorhanden is.
Ik heb mn oude stationairklep van de K-jet nog liggen...daar heb ik ook mensen mee zien stoeien op Turbobricks. Wat heb jij gedaan?
Iets anders; ik vraag me af hoe je je idle gedaan hebt. Stationairklep voor de leken. Is dat geregeld via een solenoid of heb je daar geen gebruik van gemaakt?
Op Turbobricks lees ik verschillende verhalen over MS met en MS zonder stationairklep. De ene zegt t gaat prima zonder en sommige zeggen dat bij koude de auto lastig aanslaat zonder de stationairklep. Ik neem aan dat MS de boel zo blijft bijregelen dat het wel werkt zonder stationairklep. Maar dat er ook een probleem kan ontstaan als dr niet genoeg lucht voorhanden is.
Ik heb mn oude stationairklep van de K-jet nog liggen...daar heb ik ook mensen mee zien stoeien op Turbobricks. Wat heb jij gedaan?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"