5 September 2007, 22:52
Vlgs mij valt de waarde van de meeste 240's reuze mee: de stations zijn wat meer waard dan de sedan's en als ie dan 25 jaar of ouder is EN in behoorlijke staat, dan krijg je er misschien E5000 voor?
En dan heb je nog wat speciale modellen als bijv de 260 serie en de turbo die daar nog een stukkie bovenuit gaan. En misschien dat er dan nog een paar unieke auto's rondrijden met heel weinig km's of totaal gerestaureerd en dan is het een klein beetje wat de gek er voor geeft vlgs mij.
Maar rationeel gezien is het restaureren van mijn turbo niet echt een goeie investering.
En Henqui, ik denk dat jouw turbo min. tussen de 4000 en 5000 oplevert als je een beetje geduldig bent: orig NL auto met geschiedenis, weinig km's en geen roest (tenminst???) en goed onderhouden. Wat wil je nog meer?
En dan heb je nog wat speciale modellen als bijv de 260 serie en de turbo die daar nog een stukkie bovenuit gaan. En misschien dat er dan nog een paar unieke auto's rondrijden met heel weinig km's of totaal gerestaureerd en dan is het een klein beetje wat de gek er voor geeft vlgs mij.
Maar rationeel gezien is het restaureren van mijn turbo niet echt een goeie investering.
En Henqui, ik denk dat jouw turbo min. tussen de 4000 en 5000 oplevert als je een beetje geduldig bent: orig NL auto met geschiedenis, weinig km's en geen roest (tenminst???) en goed onderhouden. Wat wil je nog meer?