26 August 2007, 22:03
Toch anders opgelost: Ik heb de aansluitingen van de steppermotor gebruikt. Ik gebruik deze toch niet. Bijkomend voordeel: de banen op de print zijn dikker.
De stekker zit nu volledig aan de kabelboom. Ik heb het oude lelijke triggerwheel (camwheel) tijdelijk weer teruggeplaatst en heb een leuk idee over hoe ik het wil hebben. Deze circelzaag onder de kap is niet handig...
Ik moet nog wat aanpassingen doen aan de MS en ik moet nog een PWM klep zien te vinden. Ik denk dat ik gewoon een nieuwe bij Volvo bestel, afhankelijk wat ze kosten. Voorlopig dop ik het gat wel even af.
De stationair regeling is wel redelijk kritisch bij de LPG installatie. Door temperatuurveranderingen loopt de motor stationair niet altijd mooi qua mengsel. Een goedwerkend stationair systeem zou dit keurig moeten opvangen door gewoon een beetje meer "gas" te geven als de motor in toeren zakt door een te arm of te rijk mengsel.
Nog een avondje uitzoekwerk aan de MS, nog een avondje werken aan de diverse afsluiters en pompen en dan zou het zover moeten zijn !
De stekker zit nu volledig aan de kabelboom. Ik heb het oude lelijke triggerwheel (camwheel) tijdelijk weer teruggeplaatst en heb een leuk idee over hoe ik het wil hebben. Deze circelzaag onder de kap is niet handig...
Ik moet nog wat aanpassingen doen aan de MS en ik moet nog een PWM klep zien te vinden. Ik denk dat ik gewoon een nieuwe bij Volvo bestel, afhankelijk wat ze kosten. Voorlopig dop ik het gat wel even af.
De stationair regeling is wel redelijk kritisch bij de LPG installatie. Door temperatuurveranderingen loopt de motor stationair niet altijd mooi qua mengsel. Een goedwerkend stationair systeem zou dit keurig moeten opvangen door gewoon een beetje meer "gas" te geven als de motor in toeren zakt door een te arm of te rijk mengsel.
Nog een avondje uitzoekwerk aan de MS, nog een avondje werken aan de diverse afsluiters en pompen en dan zou het zover moeten zijn !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl