13 August 2007, 22:59
Zo ! Een aardig stukje verder vandaag. De motor begint er steeds meer als een motor uit te zien.
De laatste Intercooler aansluitingen:
![[Afbeelding: img0181yw5.jpg]](http://img48.imageshack.us/img48/6963/img0181yw5.jpg)
Waarom heeft Volvo zo'n raar bochtstuk gebruikt bij de throttle body ?
Een 90 graden bocht doet het ook prima.
![[Afbeelding: img0180tf9.jpg]](http://img65.imageshack.us/img65/4918/img0180tf9.jpg)
Overview. Vorderingen !
![[Afbeelding: img0193op4.jpg]](http://img403.imageshack.us/img403/4395/img0193op4.jpg)
De nieuwe TPS sensor is niet een "bolt on". Ik moet eventjes een adaptor plaatje maken.
![[Afbeelding: img0189gz2.jpg]](http://img64.imageshack.us/img64/8749/img0189gz2.jpg)
De WBO2 sensor in de goede positie.
De laatste Intercooler aansluitingen:
![[Afbeelding: img0181yw5.jpg]](http://img48.imageshack.us/img48/6963/img0181yw5.jpg)
Waarom heeft Volvo zo'n raar bochtstuk gebruikt bij de throttle body ?
Een 90 graden bocht doet het ook prima.
![[Afbeelding: img0180tf9.jpg]](http://img65.imageshack.us/img65/4918/img0180tf9.jpg)
Overview. Vorderingen !
![[Afbeelding: img0193op4.jpg]](http://img403.imageshack.us/img403/4395/img0193op4.jpg)
De nieuwe TPS sensor is niet een "bolt on". Ik moet eventjes een adaptor plaatje maken.
![[Afbeelding: img0189gz2.jpg]](http://img64.imageshack.us/img64/8749/img0189gz2.jpg)
De WBO2 sensor in de goede positie.
![[Afbeelding: img0182dq7.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/2668/img0182dq7.jpg)
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl