13 August 2007, 16:30
nissan heeft toch ook top-feed injectoren ?
volvo iig wel.
tenminste ik gok dat jij een Nissan 200sx S13 (met een CA18DET) gehad hebt (dat baseer ik op het feit dat je een volvo ic had ingebouwd, en dat bij die s13's vaker gedaan word).
en als ik nog wat dieper in mn geheugen graaf zijn nissan injectoren ook laagohmig, en zou je ze -met verse o-ringen - er zo in moeten kunnen proppen.
wat turbo betreft; je hebt een aantal keuze's;
maar wil je persee garret is het wat beperkter; een T3 of een T25.
T3 heb je zowel olie als watergekoeld, terug te vinden in 240/740/940.
T25 is watergekoeld en vind je terug in 940SE en sommige 940 LPT's.
ff andere vraag; heb je je oude verdeler van je B230E nog? als goed is is dat er 1 met een geintegreerde hall sensor..
zo ja, kan ik die dan van je overnemen ?
volvo iig wel.
tenminste ik gok dat jij een Nissan 200sx S13 (met een CA18DET) gehad hebt (dat baseer ik op het feit dat je een volvo ic had ingebouwd, en dat bij die s13's vaker gedaan word).
en als ik nog wat dieper in mn geheugen graaf zijn nissan injectoren ook laagohmig, en zou je ze -met verse o-ringen - er zo in moeten kunnen proppen.
wat turbo betreft; je hebt een aantal keuze's;
maar wil je persee garret is het wat beperkter; een T3 of een T25.
T3 heb je zowel olie als watergekoeld, terug te vinden in 240/740/940.
T25 is watergekoeld en vind je terug in 940SE en sommige 940 LPT's.
ff andere vraag; heb je je oude verdeler van je B230E nog? als goed is is dat er 1 met een geintegreerde hall sensor..
zo ja, kan ik die dan van je overnemen ?
