11 August 2007, 23:15
Dat is wel leuk, maar... Je hebt geen schroef-verbinding in je blok zitten voor de olie-retour. Er zijn wel een aantal opties. De eisen die je stelt aan de leiding is minimaal. Er staat geen druk op, deze dient enkel olie bestendig te zijn. Je zou je carter kunnen demonteren en daar een moer op kunnen kassen zodat je er een banjo-bout in kan draaien. Op de turbo kan je dan een plaatje monteren met een nippel voor de meest voorkomende slangaansluiting. Daartussen kan je dan een slang maken. Als jij roept welke aansluitingen er gemaakt moeten worden dan kunnen de slangenboeren het. Daar ben ik inmiddels wel achter.
Vanavond nog even een water aansluiting van de turbo gemaakt. Bleek dat ik daarvoor een T-stuk van de LPG verdamperleiding kon gebruiken. Nou zoek ik nog een T stuk van de diameter van de onderste radiatorslang (perszijde) naar de onderkant van de turbo.
Morgen weer aan de klus !
Dan staat op de agenda:
RVS bung inlassen in de uitlaat (opnieuw... Degene die er nu in zit geeft te weinig ruimte tussen de carroserie en de sensor...)
Gaten tappen voor de LPG injectoren.
Brandstofpijp benzine vlotter inkorten zodat de Subaru pomp past.
Inlaatspruitstuk compleet maken
Oliepijlstok plaatsen
Dashboard watertemp sensor plaatsen
En dan zijn we wel zo ongeveer aan bedraden toe !
Vanavond nog even een water aansluiting van de turbo gemaakt. Bleek dat ik daarvoor een T-stuk van de LPG verdamperleiding kon gebruiken. Nou zoek ik nog een T stuk van de diameter van de onderste radiatorslang (perszijde) naar de onderkant van de turbo.
Morgen weer aan de klus !
Dan staat op de agenda:
RVS bung inlassen in de uitlaat (opnieuw... Degene die er nu in zit geeft te weinig ruimte tussen de carroserie en de sensor...)
Gaten tappen voor de LPG injectoren.
Brandstofpijp benzine vlotter inkorten zodat de Subaru pomp past.
Inlaatspruitstuk compleet maken
Oliepijlstok plaatsen
Dashboard watertemp sensor plaatsen
En dan zijn we wel zo ongeveer aan bedraden toe !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl