11 August 2007, 12:18
Het K&N filter is binnen ! Ook de bovenkant van de deksel is open. Ik moet nog een mooie alu plaat maken waardoor de pijp gaat om zo het filter af te scheiden van de motorwarmte en netjes te fixeren. Een gebogen plaat met een gat erin is ongeveer het idee.
![[Afbeelding: img0169np4.jpg]](http://img521.imageshack.us/img521/4534/img0169np4.jpg)
De oil-feed naar de turbo.
![[Afbeelding: img0164hm8.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/6735/img0164hm8.jpg)
En lastig te zien, komende uit het blok:
![[Afbeelding: img0160im7.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/7606/img0160im7.jpg)
Langs de dynamo, mooi vrij van het spruitstuk:
![[Afbeelding: img0165vc9.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/5995/img0165vc9.jpg)
Ik moet ze hier en daar nog wel met een beugeltje vastzetten.
![[Afbeelding: img0169np4.jpg]](http://img521.imageshack.us/img521/4534/img0169np4.jpg)
De oil-feed naar de turbo.
![[Afbeelding: img0164hm8.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/6735/img0164hm8.jpg)
En lastig te zien, komende uit het blok:
![[Afbeelding: img0160im7.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/7606/img0160im7.jpg)
Langs de dynamo, mooi vrij van het spruitstuk:
![[Afbeelding: img0165vc9.jpg]](http://img228.imageshack.us/img228/5995/img0165vc9.jpg)
Ik moet ze hier en daar nog wel met een beugeltje vastzetten.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl