11 August 2007, 11:59
Het is de olie AANVOER leiding. Dit is de leiding die van de aansluiting naast het oliefilter naar de bovenkant van de turbo loopt. De olie afvoer loopt van onder de turbo naar een gat bij het carter in de buurt. Als je deze niet op zijn plek krijgt dan is het een optie om deze doormidden te snijden met een pijpensnijder (een zaag geeft slijpsel !) en er een flexibel stuk slang tussen te zetten.
Maar ik denk dat je het hebt over de aanvoerleiding. Bij mij is dat 2x een bajonetsluiting. Dat is een rond oog waar een bout met een gat door gaat. Een 14mm oog en een 12mm oog voor de mitsubishi turbo. Ik weet niet waar de Garrett's mee werken. Ik heb mijn slang 65cm lang gemaakt. Deze loopt nu vrij ruim vanaf het blok iets naar onder weg, langs de langsdrager, veerpot omhoog naar de turbo met redelijk wat speling. De "hot"side van de turbo en het spruitstuk blijft een heel eind uit de buurt.
Maar ik denk dat je het hebt over de aanvoerleiding. Bij mij is dat 2x een bajonetsluiting. Dat is een rond oog waar een bout met een gat door gaat. Een 14mm oog en een 12mm oog voor de mitsubishi turbo. Ik weet niet waar de Garrett's mee werken. Ik heb mijn slang 65cm lang gemaakt. Deze loopt nu vrij ruim vanaf het blok iets naar onder weg, langs de langsdrager, veerpot omhoog naar de turbo met redelijk wat speling. De "hot"side van de turbo en het spruitstuk blijft een heel eind uit de buurt.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl