1 August 2007, 19:43
Weer een stapje verder.
De BOV-klep ging niet door... Er kwamen 30 dollars bovenop aan verzendkosten
hock:
Er gaat dus toch nog een keer een echte BOV komen maar voorlopig doe ik het even met de interne BOV van de Mitsu.
Inmiddels het benzine systeem gemod:
![[Afbeelding: img9889te8.jpg]](http://img46.imageshack.us/img46/940/img9889te8.jpg)
Ik heb de oude opvoerpomp verwijdert. Deze was vastgelopen en werd voor de carburateur-setup toch al niet meer gebruikt. De carburateurpomp zoog aan via de brandstof retourleiding. De dampgassenafvoer werd in de injectiesetup gebruikt als retour.
Nu heb ik de opvoerpomp weer in ere hersteld door een wat zwaarder type van een Subaru.
Er viel nog wel wat te modden, want alles is een beetje aangetast door de tand des tijds. Ik heb geen zin om diepteinvesteringen te doen in het benzine systeem ivm LPG dus ik probeer dit onderdeel maar gewoon op te knappen zodat het werkt. Een paar liter benzine kan altijd handig zijn. Bovendien is het leuk om het verschil te testen op benzine en op LPG.
![[Afbeelding: img9891jj7.jpg]](http://img62.imageshack.us/img62/9315/img9891jj7.jpg)
Ik heb een pin uitgeslagen waar normaal de geisoleerde positieve draad van de pomp liep. Het lipje van de massa is afgerot dus heb ik een boutje door het gat gestoken dat is ontstaan uit het uitgemepte pennetje. Daar heb ik de massa van de pomp op aangesloten. Omdat deze ook in contact is met het huis, is deze tevens de massa voor de vlotter.
De positieve draad voor de pomp gaat nu door de damp-afvoer naar buiten.
Het dekseltje mag wel eens een likje verf hebben......
De BOV-klep ging niet door... Er kwamen 30 dollars bovenop aan verzendkosten

Er gaat dus toch nog een keer een echte BOV komen maar voorlopig doe ik het even met de interne BOV van de Mitsu.
Inmiddels het benzine systeem gemod:
![[Afbeelding: img9889te8.jpg]](http://img46.imageshack.us/img46/940/img9889te8.jpg)
Ik heb de oude opvoerpomp verwijdert. Deze was vastgelopen en werd voor de carburateur-setup toch al niet meer gebruikt. De carburateurpomp zoog aan via de brandstof retourleiding. De dampgassenafvoer werd in de injectiesetup gebruikt als retour.
Nu heb ik de opvoerpomp weer in ere hersteld door een wat zwaarder type van een Subaru.
Er viel nog wel wat te modden, want alles is een beetje aangetast door de tand des tijds. Ik heb geen zin om diepteinvesteringen te doen in het benzine systeem ivm LPG dus ik probeer dit onderdeel maar gewoon op te knappen zodat het werkt. Een paar liter benzine kan altijd handig zijn. Bovendien is het leuk om het verschil te testen op benzine en op LPG.
![[Afbeelding: img9891jj7.jpg]](http://img62.imageshack.us/img62/9315/img9891jj7.jpg)
Ik heb een pin uitgeslagen waar normaal de geisoleerde positieve draad van de pomp liep. Het lipje van de massa is afgerot dus heb ik een boutje door het gat gestoken dat is ontstaan uit het uitgemepte pennetje. Daar heb ik de massa van de pomp op aangesloten. Omdat deze ook in contact is met het huis, is deze tevens de massa voor de vlotter.
De positieve draad voor de pomp gaat nu door de damp-afvoer naar buiten.
Het dekseltje mag wel eens een likje verf hebben......
![[Afbeelding: vlotterxh5.jpg]](http://img527.imageshack.us/img527/2872/vlotterxh5.jpg)
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl