10 July 2007, 22:11
Bij de ene remschijf draaien de groeven van buiten naar binnen, bij de andere naar buiten. Als het echt wat uitmaakt staat er een markering op de schijf (L of R of een pijltje met de draairichting). Volgens mij maakt het niet zoveel uit.
Wat me wel tegenviel is het 'brommen' van gegroefde schijven tijdens het remmen (Nu EBC's op de V70).
Geboorde schijven schijnen altijd te scheuren dus. Getuige deze RS6 met keramische schijven n.b.:
![[Afbeelding: keramische%20schijven%20rs4.JPG]](http://www.familie-verweij.nl/volvo/keramische%20schijven%20rs4.JPG)
Gr :-X
Wat me wel tegenviel is het 'brommen' van gegroefde schijven tijdens het remmen (Nu EBC's op de V70).
Geboorde schijven schijnen altijd te scheuren dus. Getuige deze RS6 met keramische schijven n.b.:
Gr :-X
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter