27 June 2007, 12:26
Ik rijd ook met een
BW55 bak, ook 4500 toeren bij 130 km/u. En rij gemiddeld 1:6.6 (korte stukjes +/- 12 km woon-werk verkeer) Heb mijn bak net laten reviseren, kostte een paar centen maar dan heb je weer een nieuwe bak. een andere bak eronder gooien was mij te veel werk... (zie topic BW 55 bak vervangen) wanneer heb je voor het laatst de olie ververst van je bak? Pomp er anders 4 liter uit en gooi er weer 4 liter nieuw in elk jaar, dat werkt goed voor je bak!
Daarnaast een keer de kleppen stellen tegen het trillen van de motor.
Uitlijnen kost je 50 eurie, en dan staat ie weer recht op zijn bandjes. Rubbers van je stabilisatie stangen vervangen scheelt ook een hoop.
Maar het grootste probleem lijkt mij de mayo op je peilstok. (zie ook andere topics) Rijdt je vaak kleine stukjes?
BW55 bak, ook 4500 toeren bij 130 km/u. En rij gemiddeld 1:6.6 (korte stukjes +/- 12 km woon-werk verkeer) Heb mijn bak net laten reviseren, kostte een paar centen maar dan heb je weer een nieuwe bak. een andere bak eronder gooien was mij te veel werk... (zie topic BW 55 bak vervangen) wanneer heb je voor het laatst de olie ververst van je bak? Pomp er anders 4 liter uit en gooi er weer 4 liter nieuw in elk jaar, dat werkt goed voor je bak!
Daarnaast een keer de kleppen stellen tegen het trillen van de motor.
Uitlijnen kost je 50 eurie, en dan staat ie weer recht op zijn bandjes. Rubbers van je stabilisatie stangen vervangen scheelt ook een hoop.
Maar het grootste probleem lijkt mij de mayo op je peilstok. (zie ook andere topics) Rijdt je vaak kleine stukjes?
Volvo 245 GLE 1979