21 May 2007, 20:21
kaasie schreef:jeewee
heb de site op dit moment nog niet bekeken , zal dat vanavond ff doen.
------------------
volvoman
met een viergas meter vol gas meten heeft geen zin.
of dit moet een wideband zijn geweest.
maar die gebruiken ze niet in de 4 gasmeters.
dus dat is lariekoek die meeting.
en als je vol gas geeft word het systeem automatisch verrijkt omdat je die xtra benzine nodig hebt met het optrekken.
dus die meeting kan niet gedaan worden zo in de werkplaats.
dat zou je al op een vermogensbank moeten doen.
dan weet je wat je motor doet.
je kan de stekker eraf trekken en dan doormeten met een multi-meter.
een zelf instelbare regelaar verwissel je met de dempdrukregelaar op het blok.
dan kan je zelf de druk instellen en deze zal dan altijd zo blijven.
-----
volvoman
je hebt het precies verkeerd om op geschreven.
het stroom valt er af.
door de warmte neemt de dempdruk toe.
de dempdruk in het systeem neemt toe en daardoor het mengsel armer
ik denk dat ik het begin te begrijpen
heb ik wel eens vaker, en dan word ik wakker....
er zit ook nog een vacuumslangetje op, met een scheurtje zag ik net, even een foto gemaakt
zou dat de oorzaak zijn???
nieuw slangetje sowieso
fotootje wat is de functie van de vacuum?
![[Afbeelding: dempdrukregelaarne9.th.jpg]](http://img253.imageshack.us/img253/246/dempdrukregelaarne9.th.jpg)
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988