20 May 2007, 22:23
hahahaha
das wel toevallig ja.
ook een k-jet gek die ff post.
ff klein detail jeewee
het bi-metaal koelt niet af want dan gaat hij weer terug in zijn koude stand.
de stroom van de spoel valt weg als de switch in de kop op temp. is.
maar door de opgenomen warmte , die het motorblok uitstraalt , in de warmdraairegelaar blijft het bimetaaltje krom staan.
dus als de motor op bedrijfstemp. is , is de max. dempdruk bereikt en zal zo blijven totdat de motor weer afkoeld is.
das wel toevallig ja.
ook een k-jet gek die ff post.
ff klein detail jeewee
het bi-metaal koelt niet af want dan gaat hij weer terug in zijn koude stand.
de stroom van de spoel valt weg als de switch in de kop op temp. is.
maar door de opgenomen warmte , die het motorblok uitstraalt , in de warmdraairegelaar blijft het bimetaaltje krom staan.
dus als de motor op bedrijfstemp. is , is de max. dempdruk bereikt en zal zo blijven totdat de motor weer afkoeld is.