17 May 2007, 10:16
even over geperforeerde/gegroefde remschijven, ik heb een tijdje geleden een setje ATE Powerdisc/Powerslot rotors gekocht voor de vooras van mn 240. 40 euro met verzenden 8)
Gelijk even de randen mooi met sterke hittebestendige lak afgewerkt, ziet er goed uit en remt ook goed (wel belangrijk). bij droog weer niet echt merkbaar veel beter ofzo, maar bij nat weer snellere reactie. Standaard 240 remmen vind ik al erg fijn.
Bij een slipcursus 3 weken geleden ongeveer 20+ keer van 80-90 naar 0 vol geremd, achter elkaar (ontwijken van obstakels op droog wegdek, paar minuten tussen het remmen in), ik stond vaak eerder stil dan de mensen met ABS en de remmen bleven het goed doen.
tot zover dus een goede upgrade.
Gelijk even de randen mooi met sterke hittebestendige lak afgewerkt, ziet er goed uit en remt ook goed (wel belangrijk). bij droog weer niet echt merkbaar veel beter ofzo, maar bij nat weer snellere reactie. Standaard 240 remmen vind ik al erg fijn.
Bij een slipcursus 3 weken geleden ongeveer 20+ keer van 80-90 naar 0 vol geremd, achter elkaar (ontwijken van obstakels op droog wegdek, paar minuten tussen het remmen in), ik stond vaak eerder stil dan de mensen met ABS en de remmen bleven het goed doen.
tot zover dus een goede upgrade.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni