11 May 2007, 14:04
Dit is het artikel dat ik bedoelde:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=84755
Best goed te doen, als ik er een (goedkoop) kan vinden zet ik het er ook wel in. Erg handig in de modder/sneeuw en met snel optrekken.
De meeste zullen een tone-ring hebben voor ABS. Als je de gewone 1986+ km/h teller die minder pulsen per omwenteling nodig heeft wil gebruiken kun je een aantal stukken metaal wegzagen zodat je 12 streepjes hebt ipv 48 geloof ik. Niet nodig voor een 1975 240 natuurlijk....
Misschien handig om gelijk een aluminium deksel voor het differentieel gebruiken, mijn stalen diff deksel is behoorlijk roestig. Steviger en er zit een soort vuil-vanger in, ik heb die nog niet op een stalen cover zien zitten.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=84755
Best goed te doen, als ik er een (goedkoop) kan vinden zet ik het er ook wel in. Erg handig in de modder/sneeuw en met snel optrekken.
De meeste zullen een tone-ring hebben voor ABS. Als je de gewone 1986+ km/h teller die minder pulsen per omwenteling nodig heeft wil gebruiken kun je een aantal stukken metaal wegzagen zodat je 12 streepjes hebt ipv 48 geloof ik. Niet nodig voor een 1975 240 natuurlijk....
Misschien handig om gelijk een aluminium deksel voor het differentieel gebruiken, mijn stalen diff deksel is behoorlijk roestig. Steviger en er zit een soort vuil-vanger in, ik heb die nog niet op een stalen cover zien zitten.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

