9 April 2007, 21:35
Ik heb respect voor de Volvo-organisatie als geheel. Ze zijn ons meer ter wille dan veel andere merken.
Aan 240's valt natuurlijk op het moment geen droog brood te verdienen, dan zullen de prijzen zwaar omhoog moeten. Een beetje 240 monteur zal minstens al 20 jaar aan het werk moeten zijn wil die iets van jouw 240 begrijpen en dat zijn er dus nog maar weinig. Zelfs 70% van de werkplaats chefs zullen dat niet halen.
Dus moet je inderdaad op zoek naar de PERSOON die aan jou Volvo sleutelt en niet naar een garage. En als dat bij de dealer is heb je een hoog uurtarief
. Maar als het werk goed is en de monteur weet wat ie doet heb je dat er zo uit...
Ik ben erg blij dat ik in Duitsland vrijdag om 16:45 belde voor een koppelingskabel en dat ie er de volgende dag om 8:00 lag.
Maar veel zal de dealer aan mij niet verdienen. :
Aan 240's valt natuurlijk op het moment geen droog brood te verdienen, dan zullen de prijzen zwaar omhoog moeten. Een beetje 240 monteur zal minstens al 20 jaar aan het werk moeten zijn wil die iets van jouw 240 begrijpen en dat zijn er dus nog maar weinig. Zelfs 70% van de werkplaats chefs zullen dat niet halen.
Dus moet je inderdaad op zoek naar de PERSOON die aan jou Volvo sleutelt en niet naar een garage. En als dat bij de dealer is heb je een hoog uurtarief

Ik ben erg blij dat ik in Duitsland vrijdag om 16:45 belde voor een koppelingskabel en dat ie er de volgende dag om 8:00 lag.
Maar veel zal de dealer aan mij niet verdienen. :

[img][/img]