11 March 2007, 23:12
hai funsdaf
1 >zeer waarschijnlijk 2 injectoren per cilinder, omdat 1 injector het grote vermogen niet aankan.
2 > De unit op mijn V6 is inderdaad hetzelfde als de V8 unit op de afbeeldingen.
1 > ze gebruikte volgens mij maar 4 aansluitingen.
de andere 4 afgedopt.
2 > alleen een beetje kleiner
de klep van de V6 is 80mm
de V8 is 110 MM ;D ;D ;D
hai dop
je haalt de rubber aanzuighoes van de trechter.
dan zet je de benzine pomp aan. zie http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=2978.0
dan trek je met een tang de luchtklep in de trechter omhoog.
de turbo heeft lange slangen naar de injectors toe dus die kan je makkelijk in een bak laten spuiten.
de B21/23E motoren moet je in 2 potjes laten spuiten omdat de slangen te kort zijn.
de K van k-jetronic staat voor Kontineu inspuiting.
vandaar de constante hoeveelheid benzine bij alle 4 de injectors
1 >zeer waarschijnlijk 2 injectoren per cilinder, omdat 1 injector het grote vermogen niet aankan.
2 > De unit op mijn V6 is inderdaad hetzelfde als de V8 unit op de afbeeldingen.
1 > ze gebruikte volgens mij maar 4 aansluitingen.
de andere 4 afgedopt.
2 > alleen een beetje kleiner
de klep van de V6 is 80mm
de V8 is 110 MM ;D ;D ;D
hai dop
je haalt de rubber aanzuighoes van de trechter.
dan zet je de benzine pomp aan. zie http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=2978.0
dan trek je met een tang de luchtklep in de trechter omhoog.
de turbo heeft lange slangen naar de injectors toe dus die kan je makkelijk in een bak laten spuiten.
de B21/23E motoren moet je in 2 potjes laten spuiten omdat de slangen te kort zijn.
de K van k-jetronic staat voor Kontineu inspuiting.
vandaar de constante hoeveelheid benzine bij alle 4 de injectors