11 March 2007, 22:54
TICCIE
1 > wat zijn de zwakke punten na 20 jaar die je kunt schoonmaken / vernieuwen (bijv. de injectorrubbers) - voor mijn Turboproject nu bezig met de motor en injectiesysteem
2 > tot hoeveel pk kun je de K-Jetronic in de B21ET gebruiken zonder 'm te modificeren?
1 > idd de injector rubbers om de injectors en om de zwarte injectorhouders.
voor het monteren ff goed in het vet/vaseline zetten en je kan ze er zo weer uit ploppen als het moet.
anders gaan ze vast zitten door droogte in de zwarte houdertjes, het mooiste is als deze op hun plaats blijven als je de injectors controleert.
ook de benzine filter is een goed item om ff te vervangen.
inprincipe kan er nix stuk in het systeem.
de warmdraairegelaar aan het zijkant van het blok wil nog wel eens van druk gaan.
deze is ook nog leverbaar.
2 > ik weet niet precies hoeveel pkaas ze aan kunnen.
maar met een beetje spelen met bepaalde drukken in het systeem
en dit met meten op een rollenbank kan je ver gaan.
je moet blijven meten met een AFR METER dan weet je tot hoever je kan gaan.
1 > wat zijn de zwakke punten na 20 jaar die je kunt schoonmaken / vernieuwen (bijv. de injectorrubbers) - voor mijn Turboproject nu bezig met de motor en injectiesysteem
2 > tot hoeveel pk kun je de K-Jetronic in de B21ET gebruiken zonder 'm te modificeren?
1 > idd de injector rubbers om de injectors en om de zwarte injectorhouders.
voor het monteren ff goed in het vet/vaseline zetten en je kan ze er zo weer uit ploppen als het moet.
anders gaan ze vast zitten door droogte in de zwarte houdertjes, het mooiste is als deze op hun plaats blijven als je de injectors controleert.
ook de benzine filter is een goed item om ff te vervangen.
inprincipe kan er nix stuk in het systeem.
de warmdraairegelaar aan het zijkant van het blok wil nog wel eens van druk gaan.
deze is ook nog leverbaar.
2 > ik weet niet precies hoeveel pkaas ze aan kunnen.
maar met een beetje spelen met bepaalde drukken in het systeem
en dit met meten op een rollenbank kan je ver gaan.
je moet blijven meten met een AFR METER dan weet je tot hoever je kan gaan.