11 March 2007, 22:39
Mooi topic!
Vroeger al wat geleerd door te prutsen aan de K-Jetronic van m'n 924 en nu aan de turbo's, maar dit verduidelijkt 't wel.
Heb 2 vragen Kaasie:
> wat zijn de zwakke punten na 20 jaar die je kunt schoonmaken / vernieuwen (bijv. de injectorrubbers) - voor mijn Turboproject nu bezig met de motor en injectiesysteem
> tot hoeveel pk kun je de K-Jetronic in de B21ET gebruiken zonder 'm te modificeren?
Vroeger al wat geleerd door te prutsen aan de K-Jetronic van m'n 924 en nu aan de turbo's, maar dit verduidelijkt 't wel.
Heb 2 vragen Kaasie:
> wat zijn de zwakke punten na 20 jaar die je kunt schoonmaken / vernieuwen (bijv. de injectorrubbers) - voor mijn Turboproject nu bezig met de motor en injectiesysteem
> tot hoeveel pk kun je de K-Jetronic in de B21ET gebruiken zonder 'm te modificeren?