29 September 2005, 09:28
Gerben, jouw verhaal komt me heel bekend voor. Ook ik ben dan ook erg blij met 'prutsers' ( :lol: :wink: :lol: ) zoals Funs die de kastanjes uit het vuur halen...............ik probeer ook zoveel mogelijk te luisteren voordat ik iets doe.
De mijne is vanaf 05-12-05 vrijgesteld van MRB. Heb de vrijstellingsbeschikking al binnen. Toch weer leuk meegenomen.
Ik rijd nu ongeveer 200km per week (woon-/werk). Even grof gerekend zou ik het er dan denk ik in een jaar ofzo weer uit hebben. Dan ga ik echter wel uit van de prijs die Funs heeft betaald en daar zie ik het me voorlopig hier in de buurt nog niet voor voor elkaar krijgen.
Ook blijf ik het wel een beetje zonde vinden..........
De mijne is vanaf 05-12-05 vrijgesteld van MRB. Heb de vrijstellingsbeschikking al binnen. Toch weer leuk meegenomen.
Ik rijd nu ongeveer 200km per week (woon-/werk). Even grof gerekend zou ik het er dan denk ik in een jaar ofzo weer uit hebben. Dan ga ik echter wel uit van de prijs die Funs heeft betaald en daar zie ik het me voorlopig hier in de buurt nog niet voor voor elkaar krijgen.
Ook blijf ik het wel een beetje zonde vinden..........
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km