11 March 2007, 16:13
o ja op zo'n manier , eigenlijk wel logisch want de brandstofinspuitpomp van een diesel gaat ook maar tot een "x" aantal KW / cilinder.daarboven heb je gewoon meer cc's per inspuiting nodig.
ik heb nog een aanvulling op je mooie foto's;
![[Afbeelding: PB030073.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/PB030073.jpg)
dit boekje van J.Kasedorf staat bomvol nuttige info over div. inj.sys. waaronder de ;
K-jetronic
L-jetronic
LH-jetronic
KE-jetronic
D-jetronic
en nog wat andere merken als Lucas Mithubishi Pierburg etc.
ISBN. ,90 201 1815 3 Uitgever Kluwer.
Er staan schema's in en gedetailleerde uitleg en tabellen.
groet, jan
ik heb nog een aanvulling op je mooie foto's;
![[Afbeelding: PB030073.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/PB030073.jpg)
dit boekje van J.Kasedorf staat bomvol nuttige info over div. inj.sys. waaronder de ;
K-jetronic
L-jetronic
LH-jetronic
KE-jetronic
D-jetronic
en nog wat andere merken als Lucas Mithubishi Pierburg etc.
ISBN. ,90 201 1815 3 Uitgever Kluwer.
Er staan schema's in en gedetailleerde uitleg en tabellen.
groet, jan