8 March 2007, 22:54
Hi,
De injectie spin van de 240 heeft een ingebouwde drukregeling zitten. De kunstof schroef op de gasklep is alleen voor stationiar toerental. En die inbus op de spin is alleen voor mengsel bij stationiar en oppak van stationiar. Maar de systeem druk wordt in de spin geregeld aan de hand van een veerteje een plunjertje net voor de terugvoer brandstof leiding op de spin. Je ziet een grotere binnenzeskant bout met een borg moer erop op de spin zitten. Hierin zit een veertje en een plaunjertje die de druk regelt als die een beetje vastzit krijgt de motor geen genoeg brandstof. Verder ook de lepel beweging controleren op vrijloop. Een vooral alle lucht slangen goed controleren op lekkage. Ditg CIS systeem werkt op onder/ overdruk. Bij minime lekkage loopt de CIS niet goed.
Succes.
Sven
De injectie spin van de 240 heeft een ingebouwde drukregeling zitten. De kunstof schroef op de gasklep is alleen voor stationiar toerental. En die inbus op de spin is alleen voor mengsel bij stationiar en oppak van stationiar. Maar de systeem druk wordt in de spin geregeld aan de hand van een veerteje een plunjertje net voor de terugvoer brandstof leiding op de spin. Je ziet een grotere binnenzeskant bout met een borg moer erop op de spin zitten. Hierin zit een veertje en een plaunjertje die de druk regelt als die een beetje vastzit krijgt de motor geen genoeg brandstof. Verder ook de lepel beweging controleren op vrijloop. Een vooral alle lucht slangen goed controleren op lekkage. Ditg CIS systeem werkt op onder/ overdruk. Bij minime lekkage loopt de CIS niet goed.
Succes.
Sven