5 March 2007, 20:22
Volgens de mensen op TPC geven de oude K-jet pompen (voor de turbo d8 ik) veel meer dan de nieuwere pompen voor de turbo (LH-jet) modellen....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
|
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto)
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Berichten in dit topic |
|
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto) - door daanheijn - 4 March 2007, 11:21
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto) - door daanheijn - 5 March 2007, 19:34
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto) - door Jw240 - 5 March 2007, 20:22
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto) - door daanheijn - 30 March 2007, 22:59
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Brandstofverbruik B21ET groot verschil tussen benzine en LPG | daanheijn | 8 | 6.435 |
31 May 2011, 22:08 Laatste bericht: Ticcie |
|
| 398 kop: merkbaar verschil over 160 ? | Mikoyan | 4 | 3.716 |
25 May 2010, 21:20 Laatste bericht: skidje |
|
| verschil tussen cilinderkop b200ft en b21et | bunne | 11 | 9.303 |
20 April 2009, 01:50 Laatste bericht: Jelmar |
|
| BRANDSTOFPOMP BLIJFT HANGEN | cooper | 24 | 16.263 |
16 January 2008, 00:26 Laatste bericht: Ticcie |
|
| Aansluiting B21ET op kabelboom!!?? | daanheijn | 4 | 3.358 |
10 May 2007, 10:06 Laatste bericht: daanheijn |
|
| Intercooler foto's gezocht! | thuur | 10 | 8.237 |
26 May 2006, 20:54 Laatste bericht: Ticcie |
|
| Wat is het verschil tussen B21 ET en B21FT | henqui | 12 | 9.263 |
23 April 2006, 21:16 Laatste bericht: henqui |
|