5 March 2007, 19:34
Allereerst bedankt voor de reactie.
De dunne aansluiting, loopt deze dan direct naar de brandstoftank? Omdat ik drie aansluitingen op de brandstoftank heb zitten, lijkt mij dat de dunne aansluiting dus ook verbonden moet worden met de dunne aansluiting op de brandstoftank!?
Het rare is echter, dat de oorspronkelijke (links op de foto) pomp uit een 1984 Turbo, deze aansluiting geheel niet blijkt te hebben. Hier is alleen een schroefje te zien op de plek van de aansluiting. Is het dan blijkbaar een niet noodzakelijk onderdeel voor het K-jetronic systeem!? Het rare is ook dat de pomp zonder aansluiting uit 1984 is en de pomp met uit 1979. Blijkbaar is dit dus niet nodig i.c.m. de turbo!?
Indien het wel een duidelijke functie heeft, is het wellicht slimmer de oudere pomp met extra aansluiting te monteren. Ik moet alleen wel weten of de twee pompen t.a.v. k-jetronic en turbo verder identiek zijn.
De dunne aansluiting, loopt deze dan direct naar de brandstoftank? Omdat ik drie aansluitingen op de brandstoftank heb zitten, lijkt mij dat de dunne aansluiting dus ook verbonden moet worden met de dunne aansluiting op de brandstoftank!?
Het rare is echter, dat de oorspronkelijke (links op de foto) pomp uit een 1984 Turbo, deze aansluiting geheel niet blijkt te hebben. Hier is alleen een schroefje te zien op de plek van de aansluiting. Is het dan blijkbaar een niet noodzakelijk onderdeel voor het K-jetronic systeem!? Het rare is ook dat de pomp zonder aansluiting uit 1984 is en de pomp met uit 1979. Blijkbaar is dit dus niet nodig i.c.m. de turbo!?
Indien het wel een duidelijke functie heeft, is het wellicht slimmer de oudere pomp met extra aansluiting te monteren. Ik moet alleen wel weten of de twee pompen t.a.v. k-jetronic en turbo verder identiek zijn.

