Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto)
#2
Allereerst bedankt voor de reactie.

De dunne aansluiting, loopt deze dan direct naar de brandstoftank? Omdat ik drie aansluitingen op de brandstoftank heb zitten, lijkt mij dat de dunne aansluiting dus ook verbonden moet worden met de dunne aansluiting op de brandstoftank!?

Het rare is echter, dat de oorspronkelijke (links op de foto) pomp uit een 1984 Turbo, deze aansluiting geheel niet blijkt te hebben. Hier is alleen een schroefje te zien op de plek van de aansluiting. Is het dan blijkbaar een niet noodzakelijk onderdeel voor het K-jetronic systeem!? Het rare is ook dat de pomp zonder aansluiting uit 1984 is en de pomp met uit 1979. Blijkbaar is dit dus niet nodig i.c.m. de turbo!?

Indien het wel een duidelijke functie heeft, is het wellicht slimmer de oudere pomp met extra aansluiting te monteren. Ik moet alleen wel weten of de twee pompen t.a.v. k-jetronic en turbo verder identiek zijn.
Antwoord


Berichten in dit topic
Verschil aansluiting brandstofpomp (zie foto) - door daanheijn - 5 March 2007, 19:34

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Brandstofverbruik B21ET groot verschil tussen benzine en LPG daanheijn 8 6.435 31 May 2011, 22:08
Laatste bericht: Ticcie
  398 kop: merkbaar verschil over 160 ? Mikoyan 4 3.716 25 May 2010, 21:20
Laatste bericht: skidje
  verschil tussen cilinderkop b200ft en b21et bunne 11 9.303 20 April 2009, 01:50
Laatste bericht: Jelmar
  BRANDSTOFPOMP BLIJFT HANGEN cooper 24 16.263 16 January 2008, 00:26
Laatste bericht: Ticcie
  Aansluiting B21ET op kabelboom!!?? daanheijn 4 3.365 10 May 2007, 10:06
Laatste bericht: daanheijn
  Intercooler foto's gezocht! thuur 10 8.247 26 May 2006, 20:54
Laatste bericht: Ticcie
  Wat is het verschil tussen B21 ET en B21FT henqui 12 9.273 23 April 2006, 21:16
Laatste bericht: henqui

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)