21 February 2007, 22:27
Als eerste:
De oranje pijl die je te zien krijgt in eerste instantie is van de overdrive in het geval van een automaat.
Als je die voorheen niet gezien hebt, dan heb je in het begin (bij het repareren van je dagteller) al een fout gemaakt.
Verder denk ik dat je spanningsregelaar achter op je klokkenwinkel defect is gegaan (al dan niet door de verkeerde aansluiting )
Dan is het ook nog zo dat niet alle draden achter het dashboard aangesloten hoeven te zijn. Ik denk dat bij 99 van de 100 auto's overal heen losse draden zitten.
Mijn gok is dat met het aansluiten van de losse draad een zekering gesprongen is, waardoor niets meer werkt op je klokkenwinkel.
Begin maar met het (laten) controleren van de spanningsregelaar achter op je klokkenwinkel en alle losse draden los te laten en alle zekeringen controleren. Volgens mij kom je dan wel weer een eind op weg.
De oranje pijl die je te zien krijgt in eerste instantie is van de overdrive in het geval van een automaat.
Als je die voorheen niet gezien hebt, dan heb je in het begin (bij het repareren van je dagteller) al een fout gemaakt.
Verder denk ik dat je spanningsregelaar achter op je klokkenwinkel defect is gegaan (al dan niet door de verkeerde aansluiting )
Dan is het ook nog zo dat niet alle draden achter het dashboard aangesloten hoeven te zijn. Ik denk dat bij 99 van de 100 auto's overal heen losse draden zitten.
Mijn gok is dat met het aansluiten van de losse draad een zekering gesprongen is, waardoor niets meer werkt op je klokkenwinkel.
Begin maar met het (laten) controleren van de spanningsregelaar achter op je klokkenwinkel en alle losse draden los te laten en alle zekeringen controleren. Volgens mij kom je dan wel weer een eind op weg.

264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986