27 January 2007, 20:40
Bossie, ik ben wel benieuwd naar je IC oplossing. Ik heb zitten kijken naar een IC van E-bay. Deze waren 60x45 cm maar met de flenzen erbij werd het zaakje zo groot dat de koplampen verbouwd zouden moeten worden. Wie weet komt het alsnog eens, maar een IC van een RS500 (Sierra Cossworth) zou prima in een 740 neus passen. Volgens mij is die bijna gelijk aan een 240 neus. Ik ben heel beniewd naar jouw oplossing ?
Verder zit ik ook een beetje met spruitstuk / turbo verhaal. Ik heb een TD14H-13C liggen en ik denk dat die er eerst maar op gaat met een + 90 spruitstuk. Maar een custom spruitstuk met een T3/4 hybrid zie ik ook wel zitten. Zeker omdat ik aan de T3/4 leuk kan komen. Alleen dat spruitstuk.....
Verder zit ik ook een beetje met spruitstuk / turbo verhaal. Ik heb een TD14H-13C liggen en ik denk dat die er eerst maar op gaat met een + 90 spruitstuk. Maar een custom spruitstuk met een T3/4 hybrid zie ik ook wel zitten. Zeker omdat ik aan de T3/4 leuk kan komen. Alleen dat spruitstuk.....
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl