10 January 2007, 09:48
goededag,
Bedankt voor het zeer uitgebreide antwoord, ik denk dat ik hier wel mee uit de voeten kan.
Ga eerst het brandstoffilter vervangen (beetje laat) heeft dat geen nut, dan gooi ik de pomp en accumulator eraf en haal ik op de sloop een nieuwe unit. Hoop dat dit een beetje voor een mooie prijs kan, maar dat zal wel weer niet.
De 264 loopt mooi en is weer geheel op de weg. vandaag eventjes APK af laten melden. Ik heb de uitlaat vervangen en de waterpomp, de olie, laswerk gedaan aan parafan,bodem, dorpels en noem maar op. Maar er is een maar, ik ga toch verder met de B23E. De 264 is mooi en goed, maar ik ben toch huiverig voor het onderhoud/verbruik/portemonnee/PRV/ed. Dus als er nog iemand een goeie , mooie 264 zoekt.
aanstaande dinsdag mag ik weer naar mijn belgische 244 en wie weet rij ik er binnenkort 's lands wegen er mee af (op gas natuurlijk)
mijn dank nogmaals voor de fijne antwoorden een dikke pluim voor dit forum.
Bedankt voor het zeer uitgebreide antwoord, ik denk dat ik hier wel mee uit de voeten kan.
Ga eerst het brandstoffilter vervangen (beetje laat) heeft dat geen nut, dan gooi ik de pomp en accumulator eraf en haal ik op de sloop een nieuwe unit. Hoop dat dit een beetje voor een mooie prijs kan, maar dat zal wel weer niet.
De 264 loopt mooi en is weer geheel op de weg. vandaag eventjes APK af laten melden. Ik heb de uitlaat vervangen en de waterpomp, de olie, laswerk gedaan aan parafan,bodem, dorpels en noem maar op. Maar er is een maar, ik ga toch verder met de B23E. De 264 is mooi en goed, maar ik ben toch huiverig voor het onderhoud/verbruik/portemonnee/PRV/ed. Dus als er nog iemand een goeie , mooie 264 zoekt.

mijn dank nogmaals voor de fijne antwoorden een dikke pluim voor dit forum.